Suomen Reklamaatiopalvelu

Mikä on Reklamaatiopalvelu?

Kuluttajia autamme sekä kuluttajansuojalain tulkinnassa että reklamaation tekemisessä. Selvitämme oletko oikeutettu saamaan hyvitystä ostamastasi tuotteesta tai palvelusta ja olemme puolestasi yhteydessä myyjään. Kun myyjän tuotteessa tai palvelussa on virhe, ratkaisuna on hinnanalennus, tuotteen korjaus tai viiimeisimpänä kaupan purku. Sinä voit olla ajattelematta asiaa, kun me hoidamme reklamaation alusta loppuun.

Yrityksille tarjoamme jatkuvaa yhteistyötä reklamaatioden käsittelyssä, jolloin yrittäjällä itsellään vapautuu aikaa tuottavaan työhönsä. Kun asiakas ottaa yhteyttä reklamoidakseen, tarvitsee myyjän vain ottaa yhteystiedot ylös ja välittää ne meille. Olemme yhteydessä kuluttajaan viimeistään seuraavan arkipäivän kuluessa. Reklamaatiopalvelu hoitaa kaiken kommunikoinnin asiakkaan kanssa ja tekee oikeudenmukaisen ratkaisuehdotuksen. Kaikki kirjallinen kommunikointi ja reklamaatioon liittyvät dokumentit tallentuvat järjestelmäämme ja ovat sieltä saatavissa tarvittaessa.

Autamme myyjää ja kuluttajaa pääsemään oikeudenmukaiseen ratkaisuun toimimalla puolueettomana sovittelijana osapuolten välillä. Reklamaatiot hoituvat meidän kauttamme nopeasti ja ammattitaitoisesti.